Sinonim za familijarnost
Proizvođač i distributer najpoznatijeg bezalkoholnog pića na svetu, Coca-Cola HBC Srbija deo je Coca-Cola HBC sistema od 1997. godine. Zajedno sa svojim partnerom-kompanijom Coca-Cola, Coca-Cola HBC prisutna je u čak 29 zemalja na 3 različita kontinenta i opslužuje populaciju koja broji više od 600 miliona ljudi! Svojim širokim portfoliom od preko 100 različitih napitaka u 9 kategorija, kompanija je tu da odgovori na potrebe svojih potrošača u svim prilikama.
Najvažnija misija kompanije odnosi se na:
- Promovisanje održivog razvoja
- Ostvarivanje pozitivnog uticaja
- Saradnju sa kupcima
- Podrška socio-ekonomskog razvoja lokalnih zajednica
- Očuvanje životne sredine
Najznačajniji sastojak kompanije na putu da ostvari ovakve rezultate su njeni ljudi, te je kompanija posvećena regrutovanju i razvoju talenata koji sa kompanijom dele njene ključne vrednosti kao što su integritet, izrvsnost i kontinuirani razvoj. Posvećenost u tome da obezbedi inkluzivno okruženje i neguje različitosti među svojim zaposlenima, kupcima i potrošačima, je ono što magiju čini mogućom, pa je kompanija u kategoriji proizvodnje pića rangirana kao broj 1 prema održivosti.
Ovakva agenda je ono što kompaniju stavlja na mesto jednog od najpoženijih poslodavaca na našem tržištu.