Skip to main content
Vesti

NIS – Partner konferencije HR Experience 2024

Glavni junaci NIS-ove employer branding priče

Tradicija, Lider i Mladost zaslužni su što je NIS ono što jeste  – jedan od najboljih poslodavaca  u Srbiji. Svaki od njih jedinstven, a zajedno – dobitna kombinacija. Evo i zašto.

Ko je NIS kao poslodavac? Veoma kompleksno pitanje. Ne teško, već kompleksno. Probaćemo da ispričamo priču, a sigurni smo da svi oni koji ne znaju ništa o nama – biće im jasno, a  oni koji znaju ili su je čuli – složiće se da je tako.

Kao i svaka druga priča, i naša naravno kreće sa glavnim junacima – Tradicijom, Liderom i Mladošću. Tradicija ima više od 50 godina  prošla je kroz sve –  državni posao, nova postrojenja, novine u poslovanju, teške situacije, bombardovanje Rafinerije, privatizaciju, početak digitalizacije. Tradicija je u suštini najviše i osetila sve promene u NIS-u. Voli NIS, ponosna je što je u NIS-u i što je NIS tu gde jeste. Nije zadrta, naprotiv – sa svim promenama koje je doživela naučila je da se transformiše i prilagođava, uči i unapređuje. Naučila je da prihvata, da se raduje, da deli iskustva, da podučava.

Drugi lik naše priče je Lider, moderan i samosvestan, spreman da nastavi da uči, da se razvija i raste zajedno sa svojim timom. On je ekspert ali i podrška. Došao je u NIS jer je i NIS lider kao i on. Da bi zajedno sa kompanijom nastavio da niže uspehe. Ono što je najvažnije,  trudi se da vodi primerom, ne naredbama, da bude menadžer, a ne šef.

Tu je i energični lik – Mladost. Mladost je najmlađa od naših likova – spremna je da se pita i da utiče. Mladost je brza i  kreativna. Ona nije moderna, već je ona koja definiše šta moderno jeste. Voli da njen uticaj bude prepoznat. Mladost je digitalna i ne voli spore procedure i birokratiju. Neko bi rekao da je Mladost brzopleta i nestrpljiva, ali naša Mladost je ipak željna novih stvari. Ali pre svega, Mladost je željna novih znanja. A gde im nalazi glavni izvor? U Tradiciji. Smatra je simpatičnom, ponekad sporom, ali zna da je to deo generacijskih razlika. Doživljava je kao mentora, coach-a, domaćina i kao sve te nove reči koje su Tradiciji možda i nepoznate, a zajedno daju prepoznatu mudrost i zrelost.

A zašto su ova tri lika bitna za našu priču? Tradicija, Lider i Mladost zaslužni su što je NIS ono što jeste  – jedan od najboljih poslodavaca u Srbiji. Svaki lik jedinstven, a zajedno – dobitna kombinacija. Tradicija prenosi mudrost, nastavlja da se menja, kao starija uči strpljenju, a kao dete zainteresovano uči o novim stvarima. Često je zbuni Mladost, ali ona je vidi kao veoma dragog i simpatičnog člana ove trojke, koja nastavlja dalje. Tradicija Lidera, iako nešto mlađeg, veoma poštuje i ceni. Ceni pre svega, jer oseća da je poštovanje srž njihovog odnosa. Uzajamno poštovanje. Mladost obožava Tradiciju. Simpatično joj je kad sluša kako je to nekad bilo i šta je Tradicija prošla. Sa druge strane, Mladost ceni Lidera i vidi ga kao svoj role model. Što bi Mladost rekla – želim da i ja budem kao Lider! Mladost zna da zna najviše o novim trendovima i digitalizaciji, ali da još mnogo treba da uči o svemu ostalom od Lidera i Tradicije.

To  bi bile razlike među našim likovima, a kada pričamo o sličnostima – i Tradicija i Lider i Mladost žele da doprinesu, žele da utiču, žele da uče nove stvari, da podučavaju druge stvarima u kojima su dobri. Žele da imaju dobre rezultate i da NIS ostane – kako vole da kažu – broj 1.

Možda je ova priča obična, možda je logična, možda je fuzija svega, ali sa 13.000 malih priča – ovo je možda najjednostavniji način da bude ispričana. Ono što je važno jeste da je iskrena, da je prava, kao i da je svaki od tri glavna lika krucijalan da bi bila ispričana na pravi način.

Ako se poistovećuješ sa nekim od naših glavnih junaka – pridruži se priči i neka Budućnost počne sa tobom.

HR Experience

Rame uz rame za HR inovatorima